close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שירותי אבטחת מידע לעסקים מציעים הגנה מפני איומי אבטחת רשת

מערכת שורשיג אלול, תשפ02/09/2020

מומחי אבטחת מידע הם ההגנה הטובה ביותר מפני אובדן מידע, והם מדריכים אתכם ואת הצוות שלכם בחשיבות ההגנה על נכסי המידע כסוגיה אסטרטגית שעוברת בכל הארגון

תגיות:
שירותי אבטחת מידע לעסקים מסייעים לארגונים להכין, להגן, לאתר, להגיש ולהתאושש לאורך כל נקודות מחזור חיי אבטחת המידע העסקי שלכם. אתגרי אבטחת מידע שונים לכל עסק בכל ענף. תוך ניצול המשאבים הגלובליים והטכנולוגיות המתקדמות של חברה שמספקת שירותי אבטחת מידע, ניתן ליצור פתרונות משולבים ומוגדרים שמותאמים לצרכים שלכם.

שירוי אבטחת מידע לעסקים מאפשרים הגנה מפני התקפות סייבר ידועות, איתור ותגובות ללא נודע, או ניהול מרכז פעולות אבטחה שלם, תו סיוע בבניית חוסן ברשת על מנת לצמוח בביטחון. הידע הרחב בנושא אבטחת מידע והמומחיות העמוקה בענף, מאפשרים לאנשי מקצוע
בתחום לפתח שירותי אבטחת מידע לעסקים על מנת להגן על העסק שלכם מקצה לקצה

איך מתמודדים עם האקרים?
כדי להתמודד עם האקרים, צריך לחשוב כמו האקר. מומחי שירותי אבטחת מידע לעסקים עובדים איתכם על מנת להרכיב צוותים בהתאמה אישית שמורכבים ממומחי מידע מובילים. תפקידם לבדוק את ההגנות באמצעות סימולציות התקפה בעולם האמיתי, לסייע לכם להבין ולדמיין איך ניתן להחצין ולנצל מידע באופן ייחודי על ידי כוחות היריב.

מומחי אבטחת מידע מבינים את תודעת תוקפי הסייבר, יודעים לחשוב כמוהם, ויודעים איך לסייע לתאגידים להקדים כל תנועה.

עיקרי שירותי אבטחת מידע לעסקים
שירותי אבטחת מידע לעסקים מסייעים לכם להגן על המידע שלכם במקרים של פריצה למערכות המידע שלכם, כמו גם הגנה מפני מתחרים והיבטים משפטיים. השירותים מכסים הגנה על נתונים אישיים, מידע ממשלתי מסווג ומידע רגיש לשווקים בענפים מתחרים. חשוב לשמור על יתרון תחרותי שלא ניתן להשיב בקלות אם הוא אבוד.

אם התוכניות או הטכניקות העסקיות שלכם דולפות למתחרה או באופן נרחב יותר, אתם מאבדים את הסיכוי הזה להגדיל את עסקיכם. שירותי אבטחת מידע לעסקים הם אתגרים עסקיים ולא טכניים, ומומלץ להתייחס אליהם כאל שירותים שמאפשרים לארגון שלכם לספק את הבטחותיו ללקוחות, במקום להציע להם שירות מוגבל.

התמקדות בסיכונים עסקיים
הקצב ההולך וגובר של התקשורת פירושו שניתן להעביר, לגנוב, לפגוע או לאבד מידע באופן מידי. אתם יכולים להניח כי אבטחת מידע היא בלתי אפשרית מכיוון שיש פשוט יותר מדי איומים חיצוניים, החל מפעולות זדוניות של האקרים ועד לרשלנות בתום לב של עובדים.
אם אתם יודעים בבירור שהמידע שלכם רגיש, ומבינים מי או מה מהווה עליו איום, אתם יכולים לחזות את הטקטיקות הדרושות ולהיערך בהתאם עם שירותי אבטחת מידע לעסקים שיגנו על הנתונים שלכם וישפרו כנדרש את מערך ההגנה.

מומחי אבטחת מידע מתעדפים בזהירות את הסיכונים, מתעלמים מהסיכונים השוליים וממקדים את תשומת ליבם בסיכונים שיגרמו לארגון שלכם כאב אמיתי.

שירותי אבטחת מידע לעסקים מקיפים את כל הארגון
חשוב שלא להתייחס לשכירת שירותי אבטחת מידע לעסקים כשירות ששייך אך ורק למחלקת ה-IT; אלא לאפשר לכל העסק להיות מוגן מבחינת אבטחה. מערך שירותי הגנה מתוחכם מספק לעובדים את הכלים שיסייעו להם לא לאבד מידע, כי לכל הפרה של אבטחת מידע יש מרכיב אנושי, בדרך כלל מקרי או פזיז.

מומחי אבטחת מידע הם ההגנה הטובה ביותר מפני אובדן מידע, והם מדריכים אתכם ואת הצוות שלכם בחשיבות ההגנה על נכסי המידע כסוגיה אסטרטגית שעוברת בכל הארגון.

המומחים הופכים את העובדים למגנים מתודרכים של נכסי המידע של הארגון, וגורם המפתח הוא הטון שקבעו המנהלים הבכירים ביותר, שצריכים גם הם להיות ערניים לכל סיכון שעלול לפגוע בהגנה איכותית של אבטחת מידע.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה